اکسس پوینت یوبیکیوتی مدل Ubiquiti UniFi AP-AC Mesh Pro

در جهان فراتر از هر چیز ، به یک Wi-Fi قابل اعتماد و گسترده نیاز است . اگر شما مدیر شبکه می‌باشید ، یا در محیط کار با چالش های زیادی رو به رو هستید ، یا حتی فضای تجاری بزرگی را مدیریت می‌کنید حفظ اتصال اینترنت ضروری است . اینجاست که UniFi AP-AC Mesh Pro از Ubiquiti به عنوان راه‌حل قدرتمند و کاربردی یاد می کند .


UniFi AP-AC Mesh Pro از Ubiquiti علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که برای ایجاد عملکرد فوق‌العاده Wi-Fi دارد ، همچنین یک آرایش خلاقانه و بی‌نظیر نیز دارد:

  • شبکه‌:
 فناوری بی‌نظیر Ubiquiti محدوده مرده‌ را حذف می‌کند و پوشش Wi-Fi یکنواخت را در سراسر تمامی مناطق دلخواه شما ، تضمین می‌کند.

  • توانایی دو باند:
  با دو باند مستقل 2.4 GHz و GHz 5 ، می‌تواند به طیف وسیعی از دستگاه‌ها و برنامه‌ها خدمات دهد و عملکرد شبکه را برای فعالیت‌هایی با باند بسیار زیاد ، مانند بازی‌های آنلاین و همچنین دستگاه‌های قدیمی ، بهینه کند.

  • سرعت فوق‌العاده:
 سرعت‌های بی‌نظیر تا AC1300 را تجربه کنید که مناسب برای پخش ویدئوها با کیفیت بسیار بالا ، بازی‌های آنلاین و تماس‌های تصویری بدون قطعی است .

  •  قابل افزایش:
  UniFi AP-AC Mesh Pro به سرعت با نقاط دسترسی اضافی UniFi یکپارچه می‌ شود . امکان برقراری شبکه Wi-Fi برای مناطق در حال رشد در صورت نیاز را برای شما فراهم می‌کند .



  • تجربه‌ی کاربر بی‌نظیر:
 سرعت و پایداری Wi-Fi که در کل فضا به صورت یکنواخت حفظ می‌شود ، در حالی که از پخش‌های ویدیو حرفه‌ای ، بازی‌های آنلاین و تماس‌های تصویری بدون قطعی لذت می‌برید.

  • مدیریت شبکه‌ی شگفت‌انگیز:
 با نرم‌افزار کنترل UniFi که به شما اجازه می‌دهد تا کل شبکه‌ی Wi-Fi خود را از طریق یک پلتفرم مرکزی مدیریت کنید و خود را در حالت "کاربران پیشرفته" قرار دهید .

  • قابلیت افزایش در آینده:
 هر زمان که Wi-Fi نیازمند افزایش سرعت شد ، UniFi AP-AC Mesh Pro تعداد دستگاه‌ها و کاربران را در همان حجم افزایش می دهد .


 اکسس پوینت UniFi AP-AC Mesh Pro یک دسته‌بندی گسترده از کاربران را در بر می‌گیرد:

  • مالکان خانه: برای خانه‌های بزرگ یا مکان‌هایی با طراحی پیچیده‌ که با قطع Wi-Fi مواجه هستند، ایده‌آل است .
  • کسب‌و‌کارهای کوچک: برای ارائه Wi-Fi قابل اعتماد و قابل‌مدیریت برای دفاتر ، کافه‌ها و مراکز تجاری .
  • مدیران ملک: Wi-Fi یکنواخت و میانگین را برای مکان‌های مسکونی چند واحد یا مکان‌های سرپناه دانشجویی تضمین می کند .



UniFi AP-AC Mesh Pro ، یک راه حل واقعی برای کسانی است که به دنبال یک شبکه Wi-Fi قدرتمند ، مقیاس‌پذیر و کاربرپسند هستند . با داشتن مجموعه امکانات کامل ، شبکه‌ای یکپارچه با قابلیت‌های مدیریت مرکزی ، تجربه‌ی Wi-Fi بی‌درنگ و همه‌جانبه را می‌توانید در سراسر فضا تجربه کنید.
UniFi AP-AC Mesh Pro با قیمتی مناسب و با توجه به قابلیت‌های آن ، به خوبی با مجموعه‌های روتر سنتی مقایسه می‌شود . گذشته از این ، با توجه به قابلیت‌های گسترش‌پذیری این محصول قدرتمند به صورت کلی با هزینه‌های لازم برای خرید و نصب چندین روتر یا گسترش‌دهنده‌های Wi-Fi گران‌قیمت رقابت می‌کند . شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به فروشگاه تجهیزات شبکه مراجعه نمایید .
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.